Το χρυσό κομμωτήριο στην Ψαρρού: Κούρεμα 600 ευρώ!
Φαίνεται πως οι χειροποίητες ξαπλώστρες από το Κόμο των 5.000 ευρώ και οι ομπρέλες Tuuci των 1.200 ευρώ από το Μαϊάμι ήταν μόνο η αρχή, καθώς ακόμα μία υπηρεσία υψηλού επιπέδου ξεκίνησε να προσφέρεται στους λουόμενους στο κοσμικό beach bar restaurant «Nammos» στην Ψαρρού.
Η διάσημη αλυσίδα κομμωτηρίων «Neville hair and beauty», με έδρα το Λονδίνο και πελάτες διασημότητες και γαλαζοαίματους, καλλωπίζει στο εξής τις κοκέτες και τους δανδήδες της κοσμοπολίτικης παραλίας με τιμοκατάλογο αντίστοιχο της φήμης του.
Ένα απλό χτένισμα κοστίζει από 70 ευρώ (αν έχεις κοντά μαλλιά), ενώ το κόστος μιας βαφής ξεκινά από 100 ευρώ και για ανταύγειες από 280 ευρώ. Ωστόσο υπάρχει και μια ειδική τεχνική κουρέματος που κοστίζει 600 ευρώ…
Τιμές που κυριολεκτικά σου σηκώνουν τις τρίχες- κάγκελο δεδομένων των γενικότερων οικονομικών συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική επικράτεια Βέβαια οι παραπάνω υπηρεσίες δεν απευθύνονται σε κοινούς θνητούς, αλλά σε τουρίστες που διόλου δεν φείδονται χρημάτων και ανήκουν σε υψηλά οικονομικά στρώματα.
Είναι γνωστό άλλωστε ότι το διάσημο beach bar restaurant αποτελεί πόλο έλξης a-list παραθεριστών από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, είτε προέρχονται από τις αραβικές χώρες και την Αμερική είτε από την Ευρώπη και την Ασία, που διαθέτουν ένα τεράστιο budget για διακοπές… πέντε αστέρων.
Η αλυσίδα κομμωτηρίων «Neville hair and beauty» εγκαταστάθηκε πρόσφατα σε χώρο του «Nammos» έπειτα από συμφωνία των ιδιοκτητών του με εκείνους της λονδρέζικης επιχείρησης. Μια συμφωνία που παρέχει το δικαίωμα στην βρετανική επιχείρηση να χρησιμοποιεί μέρος των εγκαταστάσεών του (διαμορφώθηκαν ανάλογα βάσει ειδικών προδιαγραφών), ενώ οι ιδιοκτήτες του Nammos θα εισπράττουν ποσοστά επί των κερδών. Η συγκεκριμένη αλυσίδα κομμωτηρίων εδρεύει στην Belgravia του Λονδίνου, με το δεύτερο κομμωτήριο να βρίσκεται στο «Bulgari Hotel» στην περιοχή Κnightsbridge.
Το «Neville», σύμφωνα με τους γνώστες, έχει καταφέρει να διατηρήσει μέσα στα χρόνια τη φήμη του κυρίως για το εξαιρετικό ταλέντο των δημιουργών του, το οποίο δεν άργησε να μεταφερθεί στα παρασκήνια των μεγαλύτερων fashion shows σε όλο τον κόσμο προκαλώντας αίσθηση. Ενδεικτικά, ήταν παρόν στις εβδομάδες μόδας του Λονδίνου, του Παρισιού και της Νέας Υόρκης, ενώ η επίσημη ομάδα του έδωσε το «παρών» στην Εβδομάδα Μόδας του Βιετνάμ, με αποκορύφωμα την παραλαβή ενός αναγνωρισμένου κύρους βραβείου, με την ασιατική ομοσπονδία υψηλής ραπτικής να τους τιμά για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τους.
Ακόμα και στο Λονδίνο οι χρεώσεις του «Neville» για τις υπηρεσίες που προσφέρει θεωρούνται φωτιά και λαύρα για το πορτοφόλι του μέσου Λονδρέζου, και όχι άδικα. Ενα από τα πιο ακριβά κουρέματα κοστίζει 300 λίρες (383 ευρώ), ωστόσο, μια καινούρια τεχνική κουρέματος, στην οποία χρησιμοποιείται καυτό ψαλίδι για να προστατεύσει την τρίχα την ώρα του κουρέματος, κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 500 λίρες (639 ευρώ).
Βέβαια όταν έχεις πελάτες τη βασιλική οικογένεια της Σαουδικής Αραβίας, το γνωστό μοντέλο Ελ ΜακΦέρσον, τη διάσημη ηθοποιό Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ, την πριγκίπισσα Ράνια της Ιορδανίας, την ηθοποιό Αλίσια Σίλβερστοουν, τη συνάδελφό της Νάταλι Πόρτμαν και δεκάδες άλλα πολύ γνωστά ονόματα του διεθνούς τζετ σετ, επόμενο είναι να ανέβουν κατακόρυφα οι μετοχές της εν λόγω επιχείρησης, όπως φυσικά και το κόστος των υπηρεσιών της.
Το concept «Nammos», σύμφωνα με τους υπεύθυνους της «Neville», ήταν μια πρόκληση που όφειλαν στους εαυτούς τους να αποδεχθούν, καθώς δεν προκύπτει κάθε μέρα η ευκαιρία να συνεργαστούν με ένα από τα καλύτερα beach bar restaurant στον κόσμο, στις ξαπλώστρες και τα τραπέζια του οποίου συγκεντρώνεται κάθε καλοκαίρι η αφρόκρεμα της διεθνούς σόουμπιζ.
Γι’ αυτό και επέλεξαν να στείλουν τους κορυφαίους κομμωτές και στυλίστες, όπως τον βραβευμένο κομμωτή Reece, ο οποίος είναι ο πιο στενός συνεργάτης του «Neville». Επιπλέον, δίπλα στον Reece είναι ο Simoné, με εξειδίκευση στα αντρικά κουρέματα, ενώ προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία παραδοσιακού ξυρίσματος (barbering).
Την ομάδα συμπληρώνουν δύο καταξιωμένοι αισθητικοί, οι οποίοι έχουν επιλεγεί όχι μόνο για το εξαιρετικό ταλέντο τους, αλλά και για την προσωπικότητά τους, στην οποία o ιδιοκτήτης της αλυσίδας έκρινε ότι συνάδει με τη φιλοσοφία του «Nammos».