Διπλή βράβευση για το Fashion City Outlet
Το Fashion City Outlet έλαβε δύο βραβεία στα Commercial Interiors Awards 2019 σε μια βραδιά αφιερωμένη στους εμπορικούς και επιχειρηματικούς χώρους που εντυπωσίασαν για την αισθητική και τη λειτουργία τους. Τα βραβεία ήταν αυτό τoυ εμπορικού κέντρου με την καλύτερη διαρρύθμιση, εσωτερική διαμόρφωση και διακόσμηση (Best Interior Shopping Mall) και το βραβείο για τους καλύτερα διαμορφωμένους και εσωτερικά διακοσμημένους χώρους εστίασης (Best Interior Food Court).
Το Fashion City Outlet εκπροσώπησαν και παρέλαβαν τα σχετικά βραβεία ο κος. Θάνος Ευθυμιόπουλος Managing Director της Sonae Sierra Ελλάδος, ο κος. Νικόλαος Ρούπακας Director Eκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse και η κα.Άννα Κουρτελέση Development Manager της Sonae Sierra.
«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τις τιμητικές διακρίσεις. Τα δυο βραβεία είναι περαιτέρω αναγνώριση για την σκληρή δουλεία και προσπάθειες του Fashion City Outlet να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια μοναδική εμπειρία δήλωσε ο Managing Director της Sonae Sierra στην Ελλάδα κ. Θάνος Ευθυμιόπουλος.
Ο κ. Νίκος Ρούπακας Director Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse επεσήμανε το γεγονός ότι «η συγκεκριμένη βράβευση έρχεται να επιβεβαιώσει τη θετική εικόνα που έχει ήδη η θεσσαλική κοινωνία για το ανοιχτό εκπτωτικό κέντρο Fashion City Outlet» υπογραμμίζοντας επιπλέον «το γεγονός ότι μέσα σε 3,5 μήνες λειτουργίας οι επισκέπτες ξεπέρασαν τις 600.000!»
Το Commercial Interiors Awards είναι ένας θεσμός που επιβραβεύει κάθε χρόνο τα καλύτερα έργα αρχιτεκτονικής και διακόσμησης.
Η τελετή πραγματοποιήθηκε στις 13 Φεβρουαρίου στο gazARTE.
Πολλές και αξιόλογες οι υποψηφιότητες της φετινής διοργάνωσης «βαθμολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή και τα έμπειρα μέλη της σε ισότιμη βάση και με αντικειμενικότητα, μέσω μιας ηλεκτρονικής διαδικασίας βαθμολόγησης, που διασφαλίζει τη διαφάνεια».
Βραβευθέντες και απονεμητές των βραβείων επιβεβαίωσαν με τις δηλώσεις τους την αξία των Commercial Interiors Awards για την υποστήριξη των επενδύσεων στην αρχιτεκτονική και διακόσμηση εσωτερικών χώρων, ως μέσο συνολικής αναβάθμισης της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε κάθε κλάδο.