Νέα

Η Μύκονος έσπασε όλα τα ρεκόρ: Ξεπέρασε σε τουριστικές εισπράξεις και το 2019!

Ο τζίρος των γνωστών beach bar ήταν αυξηµένος κατά 40% – Στο 100% η πληρότητα των ξενοδοχείων τον Αύγουστο – Πρωταγωνιστές στη σεζόν της υπερβολής οι «αλµυρές» τιµές και οι εξτρίµ απαιτήσεις όπως του Ρώσου µεγιστάνα που έδινε €20.000 για τραπέζι µέχρι που το πήραν οι ανταγωνιστες µε €40.000!

Μεσημέρι Σαββάτου, στις αρχές Ιουλίου, μια μεγάλη συντροφιά ογδόντα και πλέον ατόμων έχει καταλάβει πάνω από δέκα τραπέζια σε διάσημο sea side restaurant της Μυκόνου. Οι σερβιτόροι του εστιατορίου καταφτάνουν με φρέσκα ψάρια και αστακούς, ενώ άλλοι ανοίγουν σπάνια κρασιά όπως ένα τρίλιτρο Château Haut-Brion του 1999, το οποίο «ξεκουράζεται» σε μια καράφα. Κοστίζει 15.000 ευρώ η φιάλη και όταν η παρέα ζητάει δεύτερο, τους ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει άλλο, αλλά υπάρχει ένα Romanée-Conti -το «άγιο δισκοπότηρο» της Βουργουνδίας- στην τιμή των 30.000 ευρώ.

Η φιάλη καταφτάνει μετά από λίγο στο τραπέζι της συντροφιάς που εκείνη την ημέρα ξόδεψε περί τα 100.000 ευρώ μόνο σε κρασιά, αφού άνοιξε και τέσσερα Châτeau Petrus! Λίγο πιο πέρα Αραβες άνοιγαν τις Cristal στις ξαπλώστρες τους τη μία μετά την άλλη χορεύοντας ξέφρενα μαζί με ένα μπουκέτο πανέμορφων γυναικών που τους συνόδευαν. Aποχώρησαν με δύο θηριώδη θωρακισμένα Cadillac Escalade, τα οποία είχαν έρθει με ειδική πτήση από το Κατάρ για τις μετακινήσεις τους. Και αυτό είναι μόνο ένα μικρό δείγμα απ’ ό,τι εκτυλίχθηκε φέτος το καλοκαίρι στο Νησί των Ανέμων, το οποίο βίωσε μια εκπληκτική σεζόν με μαγαζιά που έσκαγαν από κόσμο και τρελές εισπράξεις.

f3__67564293_133930281206275_8838587391784902102_n_1_

Παρόλο που πολλοί δεν πίστευαν ότι θα γίνει αυτό, οι επιχειρηματίες του νησιού έβλεπαν ότι οι κρατήσεις είχαν αυξητική τάση, ειδικά στα διάσημα εστιατόρια του νησιού. Τα ξενοδοχεία έζησαν ημέρες του 2019 και κάποια από αυτά έφτασαν ή και ξεπέρασαν τους τζίρους του προπέρσινου καλοκαιριού, όταν το νησί βούλιαζε από κόσμο.

Οι ουρές, τα τριπλά sitting και οι big spenders

Στον απολογισμό της φετινής σεζόν, αυτό που κυριαρχεί στις συζητήσεις είναι ότι το καλοκαίρι που πέρασε η Μύκονος υποδέχτηκε πελάτες πολύ υψηλών εισοδημάτων. Ανθρωποι δηλαδή που διατηρούν τραπεζικούς λογαριασμούς με πολλά μηδενικά και επέλεξαν τη Μύκονο για να ξοδέψουν ποσά που για κανονικούς ανθρώπους είναι μισθοί ενός έτους και βάλε. Ακόμη και την εβδομάδα του μίνι λοκντάουν τα διάσημα στέκια του νησιού ήταν γεμάτα κάθε μέρα και το πρόβλημα της μουσικής λύθηκε με φορητά ηχεία που αγόραζαν οι πελάτες.

f2__117688841_320762935791819_3253254913742521499_n_1_

Πελάτες που περίμεναν αδιαμαρτύρητα σε ουρές δεκάδων μέτρων για να μπουν στο «Scorpios», στο «Principote», στο «Nammos» και το «Alemagou» ή γέμιζαν από νωρίς το «Solymar». Την Κυριακή το απόγευμα η ουρά από το πάρκινγκ του «Scorpios» έφτανε τα εφτά χιλιόμετρα, αλλά αυτό δεν έδειχνε να πτοεί κανέναν από όσους έκαναν πάνω από 40 λεπτά για να φτάσουν.

Οι τζίροι ανέβηκαν και για έναν άλλο λόγο. Κάποια μαγαζιά έκαναν διπλό και τριπλό sitting προκειμένου να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, αφού στα email τους έφταναν καθημερινά εκατοντάδες αιτήματα για κρατήσεις. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε κορυφαίο seaside restaurant ήταν τέτοιος ο φόρτος εργασίας που για δύο μέρες δεν πρόλαβαν να τσεκάρουν email, με αποτέλεσμα να μαζευτούν πάνω από 2.000 κρατήσεις!

Εξαίρεση στην αναμονή και στις ουρές είχαν οι λεγόμενοι big spenders, αυτοί που ξοδεύουν πάρα πολλά λεφτά, οι οποίοι είχαν ιδιαίτερη μεταχείριση. Κάτι που διαπίστωσε Ρώσος μεγιστάνας ο οποίος ζήτησε από το ξενοδοχείο του ένα τραπέζι σε διάσημο εστιατόριο για δείπνο οχτώ ατόμων, πρόθυμος να το «ανοίξει» πληρώνοντας 20.000 ευρώ. Οταν οι υπεύθυνοι επικοινώνησαν, το εστιατόριο τους ενημέρωσε ότι δεν υπήρχε τραπέζι και είχαν ήδη δύο πελάτες στην αναμονή, οι οποίοι το άνοιγαν με 25.000 και 40.000 ευρώ.

f4_20766194_610502312670921_5609241900054740992_n_1_

Αμερικανοί, Ισραηλινοί, Ρώσοι και Αραβες είχαν την τιμητική τους φέτος ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ, συνοδευόμενοι σχεδόν πάντα από καλλονές που περιέφεραν τα κορμιά τους νωχελικά στην παραλία πίνοντας σαμπάνια. Στη Χώρα τα καλά εστιατόρια ήταν γεμάτα κάθε βράδυ, ενώ στην είσοδο του «Interni» υπήρχαν καθημερινά 50 άτομα χωρίς κράτηση που περίμεναν να μπουν. Στα ξενοδοχεία η πληρότητα άγγιξε το 100% τον Ιούλιο και μέχρι τα μέσα Αυγούστου, ενώ πολύ καλός ήταν και ο Σεπτέμβριος όταν το νησί αρχίζει να κατεβάζει ταχύτητες. Οι τιμές ήταν ελαφρώς τσιμπημένες σε σχέση με πέρυσι, κάτι αναμενόμενο για ένα νησί που μαζί με τη Σαντορίνη είναι οι πιο ακριβοί προορισμοί στην Ελλάδα και φέτος έζησε την καλύτερη σεζόν των τελευταίων ετών.

protothema.gr

Show More

Related Articles

Back to top button
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com